enstundsomdenna.blogg.se

Stunder av eftertanke, kaos, betraktelser, funderingar, ro och tankar.

Petronellas pösiga jeans

Publicerad 2013-09-20 15:27:00 i Allmänt, Från gegga till mys,

Fredagen den 20 september

Klockan 9.33
Hänger tvätt. Funderar över varför pösiga jeans med stort hål i rumpan är nytvättade. Andra kanske funderar på varför man överhuvudtaget har sparat dessa. Tycker mycket om dem och har köpt ett par till likadana.

Klockan 10.14
Ska klä på mig. Tar fram jeans i garderoben. Funderar på hur de pösiga jeansen (de nyare) kan ligga rena i garderoben. Det var ju dem jag tog på igår efter regnet och hade på mig när vi var borta på fika och lek.

Klockan 11.17
Kommer på att jag igår var borta i rufsigt (men torrt) hår och ett par pösiga jeans med stort hål i rumpan. 

Kommentarer

Postat av: Jeanette Thure

Publicerad 2013-09-29 19:46:55

Hahaha! Nyfiken på vad andra tänkte om hålet. Det är ju modernt med trasiga jeans och du är tjejen med koll!!!

Postat av: Lena

Publicerad 2013-10-11 17:59:24

Hahaha!

Postat av: Sara - Mamma till Signe och Ester

Publicerad 2013-10-11 21:58:01

Haha! Du skriver ju så underbart härligt. Man kan ju inte annat än skratta lite för sig själv. Kram

Svar: Hej och tack!Jag återkommer gärna till dig när jag behöver hjälp med det jag inte har koll på i bloggvärlden! Kram
Marie

Postat av: Anonym

Publicerad 2021-09-20 04:12:32

Awesome things here. I am very satisfied to look your article.
Thank you so much and I am having a look forward to contact
you. Will you please drop me a mail?

Postat av: https://bumss.xyz/what-is-network-of-the-websites-of-pbn#pbn site

Publicerad 2021-09-23 16:14:23

My programmer is trying to convince me to move to .net from PHP.

I have always disliked the idea because of the costs.
But he's tryiong none the less. I've been using WordPress on a number of websites for about a year and am concerned about
switching to another platform. I have heard good things about blogengine.net.
Is there a way I can transfer all my wordpress posts into it?
Any help would be really appreciated!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie Brander

Det lilla i livet kan samtidigt vara det största. Bloggen handlar om händelser och stunder som berör mig på olika sätt.

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela